nedelja, 11. junij 2017

ODLOMKI ZA SLAVLJENJE BOGA

ODLOMKI ZA SLAVLJENJE BOGA
September 2015

   Vsak ni nadarjen za petje in glasbo in na ta način težko slavi Boga. Eden od načinov slavljenja Boga pa je tudi izpovedovanje ustreznih biblijskih verzov pred Bogom v veri in z močjo Svetega Duha. V duhu se bomo dotaknili Božjega srca in bomo vstopili v Božjo prisotnost. Tukaj so zbrani odlomki, ki nam bodo navdih za slavljenje Boga, molitev in zahvaljevanje. Sam se jih večkrat poslužujem. Včasih si v težkih okoliščinah, slabe volje, Boga ne čutiš blizu in ko goreče s srcem izpoveduješ te odlomke spremeniš atmosfero, vera se ti dvigne, Boga čutiš bližje, dobiš novo voljo in duhovni zagon.
EKSODUS 23:25 (CEV angl. prevod) Worship only me, the LORD your God! I will bless you with plenty of food and water and keep you strong.
Obožuj le mene (in ne drugih bogov), Gospoda svojega Boga in te bom blagoslovil z obiljem hrane in pijače in boš pri močeh (blagoslovil te bom z dobrim zdravjem in odvzel vse bolezni).
IZAIJA 25:1GOSPOD, ti si moj Bog, slavim te in hvalim tvoje ime, ker uresničuješ čudovite sklepe, oddavnaj zvesto in zanesljivo.
PSALM 150:6 Vse, kar diha, naj hvali GOSPODA. Aleluja!
PSALM 73:25 Koga imam v nebesih razen tebe? Če sem s teboj, si ničesar ne želim na zemlji. 26 Tudi če moje meso in srce razpadata, je Bog na veke skala mojega srca in moj delež.
JANEZ 4:23 Pride pa ura in je že zdaj, ko bodo pravi častilci častili Očeta v duhu in resnici. Prav takih častilcev si namreč želi Oče.24 Bog je duh, in kateri ga molijo, ga morajo moliti v duhu in resnici(v stvarnosti, realnosti).
APOST. DELA 16:25 Okoli polnoči sta Pavel in Sila molila in pela Bogu hvalnice, drugi jetniki pa so ju poslušali. 26 Iznenada pa je nastal silen potres, tako da se je ječa v temeljih zamajala; v hipu so se vsa vrata odprla in vsem jetnikom so odpadle verige. (Slavljenje te osvobodi spon.)
PSALM 103:1 Slávi, moja duša, GOSPODA, vsa moja notranjost njegovo sveto ime. 2 Slávi, moja duša, GOSPODA, ne pozabi nobenega dejanja njega, 3 ki odpušča vso tvojo krivdo, ki ozdravlja vse tvoje bolezni,
4 ki iz jame rešuje tvoje življenje, ki te krona z dobroto in usmiljenjem, 5 ki tvoja leta nasičuje z dobrinami; kakor orlu se obnavlja tvoja mladost.
PSALM 71:8 Moja usta so polna tvoje hvale, ves dan tvoje slave.
PSALM 63:2 O Bog, ti si moj Bog, tebe iščem, po tebi žeja mojo dušo; moje telo hrepeni po tebi, na izsušeni, izčrpani zemlji brez vode.
1 KRONIŠKA 16:34 Zahvaljujte se GOSPODU, ker je dober, ker na veke traja njegova dobrota.
2 KORINČANOM 1:3,4 Slavljen Bog, Oče našega Gospoda Jezusa Kristusa, Oče usmiljenja in Bog vse tolažbe.4 On nas tolaži v vsaki naši stiski, tako da moremo mi tolažiti tiste, ki so v kakršni koli stiski, in sicer s tolažbo, s kakršno nas same tolaži Bog.
PSALM 68:5 Pojte Bogu, igrajte njegovemu imenu, poveličujte njega, ki jezdi skozi puščavo; ime mu je Gospod, pred njim vriskajte. 6Â Oče sirotam in pokrovitelj (zaščitnik) vdovam je Bog v svojem svetem bivališču.
PSALM 34:10 Bojte (obožujte, slavite ga) se GOSPODA, vi, njegovi sveti, saj nič ne manjka njim, ki se ga bojijo.
HABAKUK 3:17 Kajti (čeprav) smokva ne bo cvetela in na trtah ne bo grozdja, pridelek oljke bo odpovedal in polja ne bodo dajala živeža, drobnica bo izginila iz staj in v hlevih ne bo živine.
18Â Vendar se bom veselil v GOSPODU, se radoval v Bogu moje rešitve.
19Â Gospod BOGÂ je moja moč, dela mi noge kakor košutam in mi daje stopiti na moje višine.
V stiskah se ne ozirajmo na slabe okoliščine, ampak na Boga, da nas reši iz stisk in pomanjkanja. Nad deželo se lahko zgrinjajo različne nadloge, prerok Habakuk se ni bal, kajti pravični bo živel v svoji veri. Stiske bodo minile.

2 SAMUEL 7:22 Zato si velik, GOSPOD Bog! Kajti ni ga tebi enakega, razen tebe ni Boga po vsem tem, kar smo slišali s svojimi ušesi.
RIMLJANOM 11:36 Kajti iz njega, po njem in zanj je vse: njemu slava na veke! Amen.
RIMLJANOM 14:11 Kajti pisano je: Kakor jaz živim, pravi Gospod, se bo pred mano upognilo vsako koleno in vsak jezik bo slavil Boga.
JEREMIJA 29:12 Klicali me boste in prihajali molit k meni in vas bom uslišal.
PSALM 16:2 Gospodu pravim: »Ti si moj Gospod, sreče zame ni brez tebe.«
PSALM 143:6 Svoje roke stegujem k tebi, kakor izsušeno deželo me žeja po tebi.
1 SAMUEL 2:2 Nihče ni svet kakor GOSPOD, zakaj nikogar ni razen tebe, ni je Skale, kakor je naš Bog.
PSALM 42:12 Zakaj si potrta, moja duša, zakaj ječiš v meni? Zaupaj v Boga, kajti še ga bom hvalil, svojega rešitelja in svojega Boga.
PSALM 66:17 K njemu sem klical s svojimi usti, poveličeval sem ga s svojim jezikom.
JAKOB 3:10 Iz istih ust prihajata blagoslov in kletev. Moji bratje, to se ne sme tako goditi.
PSALM 99:5 Povzdigujte GOSPODA, našega Boga, padite na kolena k podnožju njegovih nog. Svet je on.
PSALM 5:8 Jaz pa po tvoji veliki dobroti prihajam v tvojo hišo (v najsvetejše), padam na kolena (s slavljenjem) proti tvojemu svetemu templju v tvojem strahu.
1 KRONIŠKA 16:8 Zahvaljujte se GOSPODU, kličite njegovo ime, dajte spoznati med ljudstvi njegova dela. 9Â Pojte mu, igrajte mu, premišljajte o vseh njegovih čudovitih delih.
10 Ponašajte se z njegovim svetim imenom, naj se veseli srce tistih, ki iščejo GOSPODA! 11 Iščite GOSPODAÂ in njegovo moč, vedno iščite njegovo obličje.
PSALM 29:2 Dajajte GOSPODU slavo njegovega imena, padite na kolena pred GOSPODOMÂ v svetem okrasju (ob blesku svetosti)!
PSALM 95:6 Pridite, padimo na kolena in se priklonimo, pokleknimo pred GOSPODOM, ki nas je naredil.
HEBREJCEM 13:15 Po njem torej Bogu neprenehoma prinašajmo na oltar hvalno žrtev, namreč sad ustnic, ki slavijo njegovo ime.
PSALM 95:1 Pojdite, vriskajmo GOSPODU, vzklikajmo skali našega odrešenja. 2 Stopimo predenj s hvalo, vzklikajmo mu s slavospevi.
6 Pridite, padimo na kolena in se priklonimo, pokleknimo pred GOSPODOM, ki nas je naredil.

KOLOŠANOM 3:16 Kristusova beseda naj bogato prebiva med vami. V vsej modrosti se med seboj poučujte in spodbujajte. S psalmi, hvalnicami in duhovnimi pesmimi v svojih srcih hvaležno prepevajte Bogu. 17 In vse, kar koli delate v besedi ali v dejanju, vse delajte v imenu Gospoda Jezusa in se po njem zahvaljujte Bogu Očetu.
  V Božjo prisotnost vstopimo s slavljenjem in zahvaljevanjem:
PSALM 100:4 Stopite skozi njegova vrata z zahvalo, v njegove dvore s hvalnico; zahvaljujte se mu, njegovo ime slavite.
EFEŽANOM 5:18… temveč naj vas napolnjuje Duh:19 nagovarjajte se s psalmi, hvalnicami in z duhovnimi pesmimi, ko v svojem srcu prepevate in slavite Gospoda.
  Slavljenje in zahvaljevanje spremeni atmosfero okrog nas. Žalovanje nam Bog spremeni v rajanje:
PSALM 30:12 Moje žalovanje si mi spremenil v rajanje, odvezal si mi raševnik in me opasal z veseljem, 13 da ti bo moja duša prepevala in ne bo molčala. GOSPOD, moj Bog, na veke se ti bom zahvaljeval.


Ni komentarjev:

Objavite komentar